پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج یزد در اعتراض و محكوميت هتك حرمت به ساحت امام خميني(ره)

 بيانيه صادر كرده و خواستار شركت بسيجيان در تجمع انقلابی فردا در جوار تربت سومین شهید محراب شدند.

یزدفردا :در اين بيانيه آمده است: بار دیگر ملت مسلمان ایران در این برهه از زمان شاهد الطاف بیکران الهی در رسوایی و فضاحت دوچهرگان و منافقینی بودند که سالهاست در پس نقاب نفاق در بخش هایی از این نظام مقدس نفوذ کرده بودند.

شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی و نفی هرگونه نامی از اسلام و پاره کردن عکس بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهنده اوج کینه آنان نسبت به اصل اسلام ، قرآن و انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) است، اسلام و معارف اسلامی محوری ترین رکن حاکمیّت این کشور و ولایت فقیه متّرقی ترین اصل حکومت دینی است و ما با این اعتقاد برای دفاع از نظام الهی جمهوری اسلامی تا پای جان و آخرین قطره خون خواهیم ایستاد.

اهانت به ساحت مقّدس امام راحل (ره) موضوعی نیست که بتوان در قبال آن اغماض کرد و سکوت هر شخصیّت موثر نشان از بی بصیرتي، قدر نشناسی، محافظه کاری یا تحلیل‌های غلط و وارونه است. از این رو از تمام شخصیّت‌های حقیقی و حقوقی در این کشور می‌خواهیم که به وظیفه دینی، وجدانی و ملّی خویش عمل کنند.

برملّت هوشیار ایران است که از حرف‌ها و سخنان ابوموسی‌های اشعری زمان غافل نمانند، از اینرو اعلام می‌داریم که مواضع روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب و افشاگری‌های عمارهای زمان روشنگر راهمان خواهد بود و در این راه برای همیشه پایدار خواهیم ماند.

مواضع انقلابی، هوشیارانه و مناسب مراجع معظم تقلید و روحانیّت همیشه بیدار و فرماندهان و بسیجیان همواره موجب یاًس دشمنان و شادی دوستان بوده است لذا از آن بزرگان می‌خواهیم تا با تداوم این مواضع انقلابی زمینه‌های یاس کامل اهل نفاق و توطئه را فراهم کرده و بار دیگر وفاداری صریح خود را به آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام دارد.

ما پاسداران و بسیجیان شهرستان یزد با محکوم کردن این اقدام ننگین موکداً از مسئولین ذیربط درخواست می‌نمائیم با عاملان و مسببان این جرم عظیم قاطعانه برخورد نمایند و به کسانیکه غافلانه در دام فتنه دشمنان و این جنگ نرم اسیر گردیده‌اند توصیّه می‌نمائیم که تا دیر نشده مسیر خود را از مسیر دشمنان اسلام و انقلاب جدا نموده و به دامان مردم و رهبری نظام برگردند که اصرار بر تکرار اشتباهات گناهی نابخشودنی در پیشگاه الهی است ، ضمن ابراز انزجار از حرکت یک مشت دانشجو نما از امّت همیشه بیدار شهرستان یزد بویژه بسیجیان خواهانیم در تجمع انقلابی 11 صبح فردا سه شنبه 24 آذرماه جاري در جوار تربت سومین شهید محراب برگزار مي‌شود، شرکت نمایند و دین خویش را به نظام و انقلاب و امام ادا كنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا